dimecres, 20 d’agost del 2014

Conceptes

- Teniu alguna cosa per la diarrea?
- Descomposició.
- Sí, per a conceptes descompostos... però que molt descompostos...
- Sí. Fortasec.
- Millor que sigui Extrafortasec.
- Tan malament?
- I doneu-me també quelcom que no traspassi...
- Que no traspassi? De què parlem?
- Parlem d'anar secs, com em dèieu abans.
- Extrasecs.
- Sigui, doncs.

L'estiu ja les té aquestes coses, sempre ens extralimitem o apaguem massa bastament la calor estomacal amb alguna beguda massa freda que provoca alguna reacció massa desagradable, però que molt massa desagradable.
La flora intestinal que l'hem morta l'hem d'anar recomponent i enlloc d'estiu sembla més una primavera: tot l'estómac ple de flors.
I és que ja se sap, hi ha coses que no poden canviar i : a l'estiu, tota cuca viu...

4 comentaris:

  1. Que recordi no m'ha passat mai això, tot i que darrerament faig bondat amb la beguda. No sabia que per fred també podies acabar així. En tot cas, que passi ràpid tu, que algunes cuques no caldria que visquessin ni a l'estiu ni a l'hivern.

    ResponElimina
  2. Jo la vaig sobreviure fa una setmana i la veritat és que vaig passar un parell de dies força fotut. Però vaja, la cuca viu.

    ResponElimina
  3. Gràcies, amics i amiga! XeXu, prova el güisqui calent, no està malament. I a més no li fots cap gelada improvisada a l'estómac. Com? Amb el cafè irlandès, per exemple. Mmmmmm.... I mata qualsevol cuca de l'estómac. Ni a l'estiu viu.

    ResponElimina